Campania pentru europarlamentare

In debutul campaniei am decis sa nu monitorizez ci sa fiu mai putin implicat, asa mai aproape de profilul mediu al votantului. Deci va scriu cateva impresii nesistematice.

Nu am monitorizat dar am vaga impresie ca PNL arunca in campanie mult mai multe resurse decat restul partidelor care conteaza. Evident ca PSD foloseste parghia resurselor de la buget dar este totusi interesant cat de puternic este PNL din punct de vedere financiar.

In prima saptamana de campanie pare ca tema referendumului a fost ca si inexistenta. Nu am cautat sistematic, am asteptat sa fiu targhetat si nimic. Descurajant de slaba lansarea campaniei pentru referendum, nimic dinspre partide, nimic dinspre ONG-uri si nimic dinspre media online sau TV.

In online, comparativ, manifestatia de la Cluj a Aliantei USR Plus si manifestatia PNL de la Focsani, clar impactul a fost mai mare in tabara Aliantei USR Plus. PNL sta mai bine la campania din teritoriu pentru ca investeste mai mult dar in online nu pare sa stea la fel de bine.

La televizor si radio dezbaterile sunt si mai sterile si nu am gasit nimic memorabil. Hai ca la televizor candidatii se mai prezinta in studio dar la radio nu se sinchisesc sa vina in studio, vorbesc telefonic. Fiecare pe tema lui, totul aranjat, intrebari prestabilite, nici macar un efort de pregatire.

Sa vedem in aceasta saptamana ce va mai fi dar am asteptari si mai scazute. Sunt curios ce fel de mobilizare va fi pentru manifestatii in conditiile in care dezinteresul este mare. Avem mitinguri cu 1000-5 000 de manifestanti in medie, nu vad activisti sau voluntari in cartier, nimic pe local.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.