Ultima saptamana de campanie

Am impresia ca PNL a abordat strategia de campanie ca o cursa pe distante scurte unde viteza conteaza. Probabil calculul a fost ca referendumul va fi al doilea vehicul de campanie. In ultima saptamana , in materie de campanie probabil PNL va incerca o ultima lovitura de imagine, in stilul clasic prin tv.

La Alianta 2020 s-a mizat pe potentialul lui Dacian Ciolos, pe prezenta online si pe reteaua din teritoriu a USR. Dacian inca nu are alura de lider de partid si va mai dura pana la o adaptare la noul statut deci Plus mai are de muncit mult macar si pentru a reduce decalajul de organizare fata de USR. Alianta ar fi putut fi mai creativa in materie de evenimente. Prezenta pe Facebook ramane nucleul strategiei Aliantei 2020. Pentru ultima saptamana de campanie Alianta 2020 se va concentra pe online si pe diaspora. Problema mobilizarii in cazul Aliantei 2020 este mai impotanta decat daca mesajul electoral ajunge la grupurile tinta.

PSD a revenit la profilul de tanc de campanie. Baronii au primit cam tot ce s-a putut in materie de promisiuni guvernamentale si din partea lui Dragnea. Lipsa unor disensiuni interne releva ca PSDistii sunt multumiti de cum a decurs campania si cu estimarile de procente. In precampanie PSD a studiat bine si a folosit punctele slabe din discursurile PNL si Aliantei 2020 pentru a construi propriile mesaje. Probabil pentru ultima saptamana de campanie presedintele Iohannis va fi subiectul unui ultim atac electoral din partea PSD.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.